Je kunt afrekenen met iDeal. Klik op de iDeal knop en volg de instructies op het scherm waarna je naar je eigen vertrouwde bankomgeving wordt geleid.

Wanneer de betaling via iDeal mislukt kun je het bedrag ook overmaken op bankrekeningnummer NL66RABO 03349.42.292. Meldt dit dan even per e-mail of telefoon en vermeld in de omschrijving je naam en dat het om een ‘webshop-order’ gaat. Zo kan er geen misverstand ontstaan.

De order wordt pas afgestuurd nadat de betaling bij ons is ontvangen. Bij bankoverschrijving kan dat leiden tot enige vertraging.

Wat te doen als je geld over hebt gemaakt naar een verkeerd rekeningnummer?

Als je de begunstigde kent, dan kun je zelf contact opnemen met de begunstigde. Degene die jouw overschrijving heeft ontvangen, kan dit bedrag vervolgens terugstorten op jouw rekening. Als je de begunstigde niet kent of als het niet lukt om het bedrag terug te krijgen, kun je contact opnemen met jouw bank. Zij kunnen vervolgens optreden als bemiddelaar. Houd er wel rekening mee dat jouw factuur nog openstaat en wij pas na ontvangst van de betaling de bestelling zullen leveren.